wagi sklepowe Gadżety reklamowe
Gadżety reklamowe Gadżety reklamowe

Problemy firm z gadżetami

Gadżety reklamowe

Gadżety reklamowe powstały w celu przyciągnięcia klienta do firmy, a więc miały być rzeczą bardzo pozytywną, pomagającą zwiększać zyski. Niestety, obecnie w wielu przypadkach jest zupełnie odwrotnie. I choć nie można nazwać tej sytuacji jako jakiś poważny problem, to zdarza się, że prośby o gadżety denerwują i sprawiają niepotrzebne kłopoty. Chodzi tutaj o małe przedsiębiorstwa, często jednoosobowe, na których skrzynki napływają masowo prośby o wysłanie gadżetów za darmo.

Niby nic wielkiego, gdy wpłynie kilka zapytań dziennie, ale kiedy liczba ta wzrasta do kilkudziesięciu pojawia się problem z przejrzystością w naszej krzynce odbiorczej. Przeoczenie zamówienia, wśród przypuśćmy dwudziestu kilku zapytań o gadżety, nie jest bowiem niczym dziwnym. Co więcej odpowiadania na nie jest wtedy niemożliwe, bo raz, że zajmuje czas, to wysłanie gadżetów jednej osobie, spowoduje spotęgowanie problemu, bo osoba ta poinformuje cały gadżetowy światek, że ta firma produkty wysyła. Problem niby więc błahy, ale jest.

Gadżety reklamowe