Gadżety reklamowe
Gadżety reklamowe Gadżety reklamowe

Nagłośnienie produktu

Gadżety reklamowe

Wiele osób zastanawia się, po co firma wysyła coś za darmo, skoro niewątpliwie na tym traci, musząc płacić za gadżet oraz transport, który często przewyższa jego wartość. Aby zrozumieć sens wysyłania darmowych gadżetów, trzeba rozumieć prawa jakie dotyczą handlu i marketingu. Każda firma, nieważne czy światowy potentat, czy firma mieszcząca się w domu, przeznacza pewną kwotę swoich dochodów na reklamę. Jej celem jest poinformowanie ludzi, że taka firma istnieje i ma dobre produkty, a co za tym idzie, zwiększenie dochodów, które są częściowo przeznaczane ponownie na reklamę. W ten sposób koło się zamyka.

Formy reklamy to kampania w telewizji, reklama w gazecie, baner w sieci, sponsoring czy właśnie wysyłanie darmowych gadżetów z logo i nazwą firmy. Klient czy zwykły Kowalski otrzymując gadżet, z pewnością prędzej zapamięta firmę niż gdyby nic od niej nie otrzymał. Powie i poleci ją koledze, który powie o tym następnemu koledze, i tak dalej. W ten sposób tracąc parę złotych na wysyłkę długopisu czy breloka do Kowalskiego, o firmie dowiedziało się kilka nowych osób, które są jej potencjalnymi klientami.

 

Gadżety reklamowe